۹ پاسخ

قرصایی که بهداشت بهم داده رواصلااستفاده نکردم فقط قرصایی که دکترم میگه رواستفاده میکنم چون خارجی ان وقطعابهترن

من بهداشت بهم مولتی ویتامین داد گفت اهن هم توشه
ولی چون دکتر هم بهم قرص مولتی داده دیگه فعلا اونکه دکتر داده رو میخورم

بهداشت خیلی رسیدگی هاشون خوبه
قرصاشو بده بقیه اگه نمیخوای مادری مادر بزرگی

من از اینا خوردم مثل سگ بالا آوردم ،قبلش حالم عالی بود 🥴🥴🥴

اصلا قرص آهن بهداشت نخور گوارش بهم میریزه

بهداشت داروهای ایرانی میدن دکتر من کلا دارو و مکمل خارجی مینویسه سخت گیر میاد

اونی ک دکتر خودم میده رو میخورم من کلا قرصا بهداشت اهمیتی نمیدم😐😂

میگن اینا جذبشون بهتره ولی به بعضیا یبوست میدن
و اینکه اونا معمولا فولیک اسید و آهنه
اینا فقط آهن

من اصلا بهداشت نرفتم،ولی آهنی که دکترم میده با این متفاوته

به منم بهداشت داد ولی گفتن یبوست میاره رفتم از داروخانه گرفتم اونا کلا شکلشون با اینا فرق داره

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری