۱۳ پاسخ

تولد رزا جان مبارک . انشالله سالی پر از شادی و خوشی داشته باشه . از ساندویج ها چیزی مونده ؟😅😅. سوال یک عدد شکمو

تولد خانوم خوشگله مبارک
الهی که تنش سالم و لباش خندون باشه رزا خانم

تولد رزا جان مبارک باشه عزیزم
من ابپز میکنم مرغ و بعد با خورد کن ریزش میکنم خیار شور گاهی قارچی که تفت دادن ابش کشیده شده و هویج پخته شده و سبزی جعفری ریز شده قاطی میکنم سس مایونز با ادیه فبفب سیاه و نمک و پودر سیر لای نون تست مثلثی سانرویچ میکنم

تولد رزای خوشگلم مبارک 🤗🤗🤗❤️❤️❤️

هعیییی دیشب تولد دخترم بود از اول تا آخر بهانه گرفتو گریه کرد یدونه عکسم نگرفتیم باهم فقط چنتا کجوکوله ازش عکس و فیلم گرفتیم پشت دستمو داغ میکنم دیگه تولد بگیرم براش 😅😖

آخی عزیزم تولدش پیشاپیش مبارک خداعمر با عزت نصیبش کنه❤️
شرمنده ک من آشپزی بجز برنج و چند نوع خورشت ساده هیچی بلد نیستم

عزیزم من اینطور درست میکنم خوشمزه میشه ببین مرغ رو با پیاز و زردچوبه و فلفل و هرچی ک دوست داری قشنگ آب پز کن بعد ب قطعه های کوچک ریز کن بعد کاهو و ذرت اگه دوست داری نخودفرنگی باهم قاطی کن بذار لای نون باگت با سس مایونز ک برای ساندویچ هست خیلی خوشمزه میشه

ساندویچ گرم هم سینه مرغ رو خورد میکنم و با پیاز و آبلیمو و ادویه مزه دار میکنم چندساعتی،بعد مرغ هارو با کره و قارچ اسلایس شده با حرارت بالا تفت میدم و از آخر پنیر پیتزا میریزم روشون و در ماهیتابه رو میبندم تا پنیر باز بشه بعدم میزارم لای نون باگت با گوجه و خیارشور و کاهو،منتها برای تعداد بالا درست نکردم چون داغ باید سرو بشه ی کم سخته

سلام عزیزم
تولد رزا جون مبارک پیشاپیش
ساندویچ مرغ سرد من ی بار اینجوری درست کردم خیلی خوشمزه شد
سینه مرغ رو با چندتا پیاز و پودر سیر و ادویه مرغ گذاشتم آبپز بشه بعد درشت درشت خورد کردم با دست،نباید خیلی ریش ریش بشه
بعد سیب زمینی حبه ای خورد کردم اونارو هم چند دقیقه تو ماکروفر گذاشتم پخت بعد پیازچه خورد شده و کمی ذرت و خیارشور همه رو قاطی کردم و سس مایونز با سس فرانسوی و فلفل سیاه و آویشن و کمی نمک قاطی کردم و گذاشتم داخل یخچال چندساعت تا مزه ها به خورد هم برن و بعدم لای نون باگت گذاشتم

ساندویچ مرغ سرد یا گرم؟

من به سبک الویه درست میکنم
اما بهش گیشنیز خورد شده
و برای چند رنگ شدنش لبو رنده شده
هم اضافه میکنم و بعد لایه نون تست میزارم

تولد رزای قشنگمم پیشاپیش مبارک باشه
انشالله موفقیتاشو جشن بگیری🩷

من این مدلی درست میکنم مرغ مزه دار کن با ادویه و پیاز زعفرون بعد با حرارت بالا تفت بده یا گریل کن
سس مایونز و خیارشور رنده شده رو با یکم جعفری خورد شده ترکیب کن
بزن به دو طرف نونت
مرغ و مخلفات دیگه رو هم بچین

سوال های مرتبط