۱۰ پاسخ

یه سالگی پلاک زنجیر
دو سالگی ۳ چرخه
سه سالگی دوچرخه
چهار سالگی اسکوتر

سال ب سال داریم پس رفت میکنیم بجای پیشرفت با این وضعیت اقتصادی 😅😅😅

ماشین شارژی

من امسال تولد ۴ سالگیش به همه گفتم کادوهای کوچیک بیارن منظورم مامانمو مادربزرگ و اینا ،خودمم امروز ی ماشین کنترلی کوچیک گرفتم هر سال کادوهاش تقریبا بزرگن گفتم امسال جزئی باشه ک واسه چیزای کوچیک هم ذوق کنه

ما میخایم دوچرخه بخریم واسش

دوچرخه

من واسه پسرم تابحال چیزی خاصی نگرفتم دروغ نگم ..همه چی داره ولی تو مناسبت خاصی نگرفتم براش الآنم ۳ ماه مونده به تولدش دوچرخه خریدم تیر بچه دومم بدنیا میاد اون موقع هم می‌خوام اسکوتر بخرم احتمالا

ما تولد یه سالگی و دو سالگی و سه سالگیش النگو گرفتیم ولی امسال چون خونه خریدیم قسطامون زیاده وضعمون زیاد خوب نیس دختر من عاشق اسباب بازی آشپزخونه و یخچال و ایناس ازونا میخام براش بگیرم

من میخوام سه چرخه ش رو بفروشم ، براش دوچرخه بگیرم ، ولی نمیدونم ۱۴ خوبه یا ۱۶

ببین به چه چیزی علاقه داره یا نیاز داره همون رو بخر

من میخام اسکوتر براش بخرم اگه شد

سوال های مرتبط