۱۷ پاسخ

پسر من قطار ریلی میخواد که حرکت می‌کنه

من قطار ریلی گرفتم براش که صدا داره و دود میکنه . پارسال هم ماشین شارژی گرفتیم .

والا دختر من کلی اسباب بازی داره من دیگه نمیخرم چون یه روز بیشتر بازی نمیکنه، د‌چرخه بابام میخره امسال خودمونم هرسال باباش براش طلا میگیره تو صندوق طلا سرمایه بشه براش کم زیاد فرق نداره کلا هرکی نقدی کادو بده طلا میگیریم براش، به نظرم لزوم ندارا بچه هم موتور داشته باشه هم ماشین هم اسکونر هم سه چرخه هم دوچرخه البته نطر منه

اسکوتر دوست داشت گرفتیم براش

تصمیم دارم اسکیت بخرم نمیدونم چطور میشه

خودش هدفون دوس داشت واسش خریدیم
ینی تو کارتون دیده بود
یکی دوبارم پشت ویترین مغازه
من اصن حواسم نبود منظورش چیه میگفت از اینا بزارم رو گوشم😅
هرچند الانم ک گرفتیم زیاد نمیزارم بزاره رو گوشش

۳سالگیش اسکوتر جرثقیل و پمپ بنزین
امسالم دوچرخه

اسکوتر دوست نداره؟

موتور شارژی خریدم

پسر منم خرداد ماه ۴سالش میشه احتمالا براش دوچرخه بگیرم

دختر من اسکوتر میخواس خریدم

سلام ،اسکوتر

مگنت تایل بگیر عالیه پسر من یک ساله هر روز با اون سرگرمه و چیزای عجیب و خوبی میسازه. جزو اسباب بازیهای تایید شده س. یه تاپیک دارم ازش برو ببین.

برای والا قراره دوچرخه بخریم طبق تصمیم مامان خونه😅

هنوز نمیدونم شاید اسکوتر

سالای قبل ماشین شارژی و دوچرخه گرفتم
امسال خودش اسکوتر خواست براش گرفتم خیلییی خوشحال شد
اگه از مدلایی که جلوش دوتا چرخ داره بگیری حفظ تعادلش بهتره
کامیون بزرگم میخواست که مامانم براش خرید

والا پسر منم دوچرخه و اسکوتر داره . نمیدونم امسال چی بگیریم . پارسال مگنت تایل گرفتیم براش که عاااالیه. شاید ماشین‌ کنترلی خوب باشه .

سوال های مرتبط