۱۰ پاسخ

پسر منم یکماه بیشتره که درگیر دندون درآوردنه و ما با اسهال و بی اشتهایی و بی قراری دست و پنجه نرم میکنیم.چهارتا آسیاب درآورد،الان باز نیش ها متورم و قرمزه
دارم خفه میشم دیگه از اذیت ها و غذا نخوردناش

پسر منم اینجوری بود
اشتهاآور لیکوزینک بهش دادم اشتهاش بهتر شد ۳ روز پشت سرهم دادم ۲ روز ندادم فردا میدم

ببین براش پوره های خنک درست کن مول فرنی پوره سیب زمینی و شیر بزار یکم خنک شه بهش بده غذای جویدنی نده بهش ، من به پسرم اینطوری غذا میدادم ، شیر پاکتی هم میزاشتم یخچال یکم خنک میشد میدادم میخورد

دختر منم چهارتا نیش داره در میاره ینی یکماه نیم دستمون بنده بهش بی اشتهایی شروع شد بازم کم بیش بازی بازی میخورد الان 3 روزه تب داره اسهال داره باورت میشه فقط آب خورده و شیر تو این س روز😑

حوصله کن بابا نگران نباش گشنه بشه مجبوره بخوره
زیاد اذیتش نکن ب زور هم هیچی نده بهش چند روز ک بگذره درست میشه
پسرمن از اولش عتشق شیر بود اصا خوش غذا نبود منم اصرار چندانی نداشتم میگفتم هروق دلش بخاد میخوره دیگ الانم چن وقتیه خداروشکر خود ب خود خیلی خوب شده

باید باهاش مدارا کرد
ببر بیرون یکم بلکه بخوره
فقط واسه اینکه وزن کم نکنن

دخترمن اسهال تب بالا مدام گریه بی حوصله لب ب غذاهم نمیزنه دیگ رد دادم دارم خفه میشم رسمن

عزیزم گناه داره

دختر منم هیمنطوره عزیزم نکران نباش میگذره

همدردیم عزیزم ،وزن هم تازه کم کرده دخترم فقط دارم حرص میخورم .

سوال های مرتبط