چرا حرکت های نی نی های من کم شدع 🤕

تصویر
۲۱ پاسخ

از من خیلی وقته کم شده سونو هم دادم سونو خوب بود ولی کلا حرکتش کم شده

لباس نینی من هم اینجوریه

چه خوشکل چند گرفتی 😍

تو هفته های بالا طبیعیه چون جاشون تنگه

نگا لباساشو اخهه🥹❤

جاشون تنگ شده🙂‍↔️

عزیزم چون دارن بزرگتر میشن جاشون دیگه داره تنگ میشه نگران نباش 🥰

شنیده بودم ماه اخر کمتر میشه اروم تکون میخورن

منم کمتر شده امروز سونو وزن و سونو واسه حرکاتش دادم خوب بود خداروشکر

جاشون تنگه خب ۲تا هستن توقع داری موج مکزیکی برن😂

چرا این بچه ها اینجورن مخوان آدم دق بدن من چندروز پیش این اتفاق برام افتاد دیگ تحمل نکردم رفتم ان ستی گرفتم

جاشون حسابی تنگ شده. دیگه خیلی کم لگد میزنن. درحد کش و قوس تکون میخورن.

از منم امروز خیلی کم شده نمی‌دونم چرا

دیروزم نی نی من منو کشت چهارتا لگد زد
هزارتا کلک سوار کردم

نگران نباش گلم یه چیز شیرین بخور 😘😘

برای منم کم شد از هفته 32 ب بعد

منم از این ست گرفتم سایز صفر میترسم سایز بچم نشه یا اینکه همینارو تنش نکنن😅

من دیروز اصلا تکون نمیخورد یکمی نوشابه خوردم تکونی ب خودش داد بازم دیگ اصلا ساعتا۱۲شب به بعد شد چنان فعالیت می‌کرد 😂😂

منم همینم فک کنم عادیه

لباس نی نی من😍😍

وای منم همینطورم چ غلطی کنم😭

سوال های مرتبط

مامان تودلی😍💙 مامان تودلی😍💙 ۵ ماهگی