۵ پاسخ

من از۲۸هفته دارم مبخورم۳۲ هفته میرم سونو میام وضعیت رو میگم

تو دو هفته البته با خورد و خوراک ومقوی و لیدی میل ۸۰۰گرم اضافه کرده بود

من یه قوطی خوردم دکترم گفت دیگه نخور

من که دارم میخورم توکل به خدا ولی خبلی معدمو اذیت میکنه
هرروزم سینه مرغ کبابی کره بادام زمینی تخم مرغ ابپز شیرپرچرب با لیدی میل گردو مویز میوه اگه وزنش بازم کم باشه دیگه دست من نیس از خوردن خسته شدم

لطفا تجربه هاتون بگید منم بدونم

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی