۴ پاسخ

اگه اوکی باشه بازم احتمال داره دکتر بگه بخورم؟

منم نزدیک دوهفته هس میخورم تا ۲ اسفند سونو دارم پناه برخدا

منم سه هفته است میخورم؛ هفته بعد سونو دارم.

بارداری قبلم‌تو‌دوهفته بهمراه مکمل هام و لیدی میل یک‌کیلو‌وزن‌گرفت

سوال های مرتبط

مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری