پاهای منم ورم کرده ، دکتر گفت اگه درد و قرمزی نداره خطری نیست
عزیزم اول فشارتو بگیر بعد سعی کن در روز حداقل ۱۵ دقیقه فعالیت داشته باشی در حد قدم زدن تو خونه
و پاهاتو به دیوار بچسبون و زیر باسنت یه بالشت کوچولو بزار این کار رو هرروز ۵ دقیقه انجام بده عالیه برای ورم پا
منم از همین هفته ها ورم کردم .مشکلی نیست طبیعیه
اما به دکترت بگو شاید آسپرین بهت بده یا ازمایش بنویسه
نمک رو کم کن حتما فشارت رو چک کن
عزیزم سعی کن نمک و ترشیجات کمتر بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.