پاهام ورم کرده،چیکارکنم؟

۵ پاسخ

پاهای منم ورم کرده ، دکتر گفت اگه درد و قرمزی نداره خطری نیست

عزیزم اول فشارتو بگیر بعد سعی کن در روز حداقل ۱۵ دقیقه فعالیت داشته باشی در حد قدم زدن تو خونه
و پاهاتو به دیوار بچسبون و زیر باسنت یه بالشت کوچولو بزار این کار رو هرروز ۵ دقیقه انجام بده عالیه برای ورم پا

منم از همین هفته ها ورم کردم .مشکلی نیست طبیعیه
اما به دکترت بگو شاید آسپرین بهت بده یا ازمایش بنویسه

نمک رو کم کن حتما فشارت رو چک کن

عزیزم سعی کن نمک و ترشیجات کمتر بخوری

سوال های مرتبط

مامان شاهین💙 مامان شاهین💙 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رامهر مامان رامهر هفته بیستم بارداری