شیرخشک فرزند اوری. تب######

تصویر
۹ پاسخ

توقعی از خانواده شوهرم ندارم چون خانواده خودم شورش رو در آوردن از بس میدن

خانواده شوهر همینن
میخوان بفهمونن که به عروس ارزش نمیدن

اینا رو به رو همسرت بیار

پدربزرگ همسرم فوت کرده اصلا هیچ عیدی ب بچم ندادن

منم خعلی ناراحتم برا این موضوع

مادرشوهر من ۵۰ دلد😂😂😂

توقعی نداشته باش من به همه برادرزاده هام‌و خواهرزادهام نفری ۵۰۰ دادم‌ولی جز خواهرم‌کسی چیزی برا بچه هام‌نداد راستش ناراحت نشدم چون من عیدی رو با احساس خودم‌دادم‌و چون خودم شاغلم‌دوست دارم بهشون بدم حتی برا یکی زن داداشم‌چون ۱۹ سالشه و اولین عیدش بود خونه ما دوتومن دادمش.

توقع از کسی نداشته باش

ول کن عزیزم هرکسی هرچقدر داذ همونقدر بده

سوال های مرتبط

مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی