وای من اصلا هیچ وقت نگاشون نمیکردم بهشون اهمیت نمیدادم چطور بعضیا ب اینا پول یا مفت میدادن درک نمیکنم
ای خواهر بیشترشون بارشونو بستن خونه و ماشین و....
بلاگر نگو مفت خور بگو 😂
جدی چجوری بلاگرا رو دنبال میکنید خیلی معذرت میخوام ولی دنبال کردن ی مشت مفت خور بی عرضه خود حماقته
یاد ندارم بلاگری فالو کرده باشم
اونا اینقدر پس انداز کردن و کفشونو پر کردن این مدت که حتی نت نیست هم ضربه ای بهشون نخوره
من ن دنبالم میکنم ن نگاه میکنم ب قول شوهرم پپرفسور سمیعی نمیاد اینستا اونایی ک میان ی عده بیکارن اونایی هم ک علم عمل دارن انقدر درگیری کاری و سرشون شلوغه ک وقت نمایش اینستا رو ندارن ی عده ادم بیکار ک با مسخره بازی و نمایش دروغ فقط زندگی رو برای ادم های ساده زهر کرده
اکثریت کوچ کردن روبیکا جدای از پول تبلیغ با هرلایک چس تومن چس تومن به حسابشون میوفته بیشتر پول درمیارن🤣🤣اینا مطمئن باش واس خودشون راه حل دارن فق به اینستا بسنده نمیکنن که🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️🤣
اتقدری جمع کردن که بخورن حالا حالاها
یکیشون گردنبند تبلیغکرد منم سفارش دادم خوشگل بود تاحتی پول پست هم ازم گرفتم آخرشم نفرستادن هرچی پیام دادم به همون شماره زنگ زدم هیچی به هیچی
خداازشون نگذره
اونکه کارش کمدیه، کارش تولید محتوای اشپزیه، کارش تولید محتوا برای کودکه نوش جونش خیلی هم سخته واقعا ولی اون که میاد زندگی شو به نمایش میذاره الان آب خوردم الان چایی خوردم الان مردم مفت خوره
بعضی هنراشونم خوبه من توروبیکاچندتایی دنبال میکنم ایده هاشونم نگاه میکنم بکارم میان همه ک بدنیستن
دقیقا اینه باد اورده رو باد میبره
خخخ ب خدا مخصوصا فرشته محمودی
الان داخله روبیکاعه
اره بالاخره نون مفتشون تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.