۳۲ پاسخ

مثلا دکتد چکار میکنه؟
قدش رو میچینه یا قیچی؟

ول کن این بهداشتو ، یه مشت آمپول زن خل و چل جمع شدن

پسر من چهار ماهگی ۶۹ بود میگفت احازه تمیده رو نمودار علامت بزنم کمتر میزنم :)))
یهداشت معیارش بچه های دهه شسته که همه سوتغذیه داشتن خودشو اپدیت نکرده

دخترمنم ازبچگی قدش بلندالان توسن 7سال و5ماه بلوغ زودرس گرفته سینه کم کم دراورده ولی دکترگفت چون قد ش بلنده آماده هستش ولی چون دختره نمیتونه ازپس پریودی بربیادقرص ودارودادتاخردادازمایش بده امپول بزنه نظرمنومیخواهی یه باردکترغددببرش خیالت راحت شه منم اون موقع بهداشت بهم گفت ولی جدی نگرفتم همه گفتن ازثیه

حرف بهداشت به پوچ نمی ارزه بهداشت منو بدبخت کرد سره همین بچم همش‌فرستاد این دکتر اون دکتر هرچی شوهره بدبختم کار کرد دادیم به دکتر و بیمارستان الاهی خیر نبینن

به قول دکتر پسرم میگفت چندتا بی سواد دور هم جمع شدن تو بهداشت
بگو چکارش داری بچم ماشالله بلند قد

بهش میگفتی ببرم کوتاهش کنه😂😂

قضیه این عباس اقا چیه عزیزم میشه بگین منم بدونم ؟؟؟؟؟؟

میگفتی گوه کمتر بخورین اگ حرف نزنید نمیگیم لالین

وااا خب ژنش بلنده میگفتی بگو ماشالاا
کدوم محله بردی؟؟

بهداشت زیادی زر میزنع
ماشاالله به شاهان جون
تولدشم هزاران بار مبارک
سهیلا تاپیکت برام نمیاد الان تو قسمت فرزند پروری دیدم یهو

این خانه بهداشتیام فاز دکتری برداشتن مثل منشیای دکترا

یه مشت مدرک سیکلوبردن گذاشتن بهداشت پارسال منم بارداربودم رفتم تشکیل پرونده هی توضیح میدادگفتم خانوم من دوبچه بزرگتردارم همه ایناروبلدم خیلی جدی گفت لطفاحرفموقطع نکن یادم میره انگارداشت انشامیخوندبرا۶ماهگی دخترمم بردم میگفت دورسرش زیاده بردم دکترش دیدگفت بیجاکردن نرماله هیچ مشکلیم نداره

بهداشت حرف الکی زیاد میزنه

زر زده بابا ولش کن بهداشت واس هرچی میگه ببر دکتر پسر من نه تپل بود نه لاغر عین پسر شما قدش بلند بود وزن کرد کفت وزنش نرمال نیس نمیدونم حتمااااا مشکلی هست فلان استرس داد بردیم دکتر گفت الان شما واقعا واسه یکم بالا بودن وزنش اومدین گفتیم اره و حرفایی که بهداشت گفته بود رو گفتیم بهش گفت ببین قد پسر شما بلنده هرچی هم بخوره میره زیادش رو استخون بندیش پس گیر ندین بهش و بدغذاش نکنید همه آرزو دارن یکم از قد و وزن بچه شما روی بچه اونا بیاد پس زیاد به حرفای بهداشت گوش ندین فق برید واسه آمپول اینا هرچی هم گفت زیاده گوش ندین

بهداشت هیچی بارشون نیس

ماشالله بهش
قد بلند خوبه😍

بلندی قد چ ربطی ب دکتر داره لابد دکتر قدشو کوتاه کنه😐😐
ژنتیکه
بهداشت هم خر شد بخدااا

نه بابا این بهداشت که سواد ندارند قد تولدش چند بود
پسر من قد تولد 52
یک‌سالگی 80 بود

ای جانم ماشالله بهش
خودتون قدتون چنده با پدرش عزیزم؟

اااا چ ربطی داره وا دیوانن ملت

زر میزنن بی سوادا همشون همینن

🤦🏻‍♀️😂خول هسن بهداشت ماشالله گل پسرت قدبلنده عزیزم وزنش هم خوبه

😑😑بهداشت به منم خیلی حرفا میزنه من ازین گوشم میاد ازون یکی میره.

قد و وزنش به هم میخوره دیگه دکتر چرا خب

دقیقا همین حرفو برا پسر منم گفت وزنش ۱۱۶۰۰بود قدش۸۳ میگه خیلی بلنده و اضافه وزن داره ببر دکتر منم گفتم وقتی بچه مامان باباش قد بلندن طبیعیه قد بلند بشه دهنشو بست

واااا ول کن بابا

ی مشت بی سوادن
مگ واسه بلندی قد باید برد دکتر
همه چی خوبه ماشالله خدا حفظش کنه

عجب ...

وااا 😐
فقط می‌خوان یک چیزی بگن

پسر منم ۸۲سانت هیچی نگفت ببری دکتر چی بشه

میگفتی چشم عباس آقا

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی