خانوما لطفا
فرزند اوری
حساسیت
شیرخشک
اهن

تصویر
۴ پاسخ

بنظرم باید شرت صد حساسیت بخوره، یا نئوتادین، یا سیتریزینی چیزی.

شربت داره

اگه حتما میخوای یه چیزی بزنی پماد چشمی هیدروکورتیزون با اد قاطی کن بزن

هیچی خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی