۴ پاسخ

مامان فندق پسر منم ۴ ماه این مشکل رو داشت،درخواست دادم بیا شخصی سوالی داشتی بپرس عزیزم،من تقریبا همه راه هارو امتحان کردم خداروشکر پسرم خوبه الان

یعنی درمان کامل یا فقط علائمش ؟
اول که دیگه اون غذا رو نده ، خیلی وقتا خودش از بین میره ولی اگه نرفت و طول کشید میتونی یک و نیم سی سی نئوتادین بدی ، اگه دونه پوستیه فقط خوب بشور و با روغن نباتی چرب کن

عزیزم ‌باید حتما زیر نظر متخصص باشی❤️

به چی حساسیت داره ؟

سوال های مرتبط

مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی