۲ پاسخ

ال دی اصلا خوب نیست ، شیرت خشک میشه . باید قرص جلوگیری مخصوص شیردهی بگیری اسمش فکر کنم لاینسترنول بود .

ال دی شیر رو بشدت کم‌میکنه
وقتی تموم شد دوسه روز تا یک هفته بعد پریود میشی

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی