#لباس#پوشک #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۲ پاسخ

اینکه کاری نداره به شوهرت بگو یکسال باخانواده من یکسال باخانواده تو

اینم بگما ما باهم عروسی کردیم اما هیچوقت مث اون نبودن برام ونمیخامم باشم حسودیم ندارم اما وقتی خونوادم وخودمو مقدم نمیشمرن دلم نمیخاد باهاشون برم

سوال های مرتبط