۴ پاسخ

نگران نباش از. هفته ی بعدی انقدرزیادمیشه ک نمیتونی ازجات بلندبشی

خیلیا هم هستن علائم ندارن من خودم سر هم بچه اولم هم این علائم ندارم

واسه من شروع شد بی حالی و ضعف و حالت تهوع🤢

۶ هفته شروع شد واسه من علائم واسه هر کسی فرق داره

سوال های مرتبط