پسر من ۴ ماهگی ۶۵ بود به نظرم قد و اینا ژنتیک هست
بادامم
قد تولدش چن بود
دخترم ۴ماهگی ۶۵بود اینماه خودم قدشو گرفتم ۶۷شده
نه عزیزم خوبه منم امروز پسرمو بردم وزن 8400
قد 66
وزن تولد 3180
یعنی ۶۵ کوتاهه ؟ پسر منم ۶۵ بود
سلام دخترم سرماخورده می توننم شربت نئوتادین بهش بدم
پسر من ۴ماهگی ۶۴بود موقع تولد ۵۴بود که پرستارها میگفتن ماشالا قد بلنده میگفت آخرین نوزادی که قد بلند دیدیم ۵۸بود
شربت زینک
خاهر زادم همیجور قدش خیلی کم رشد میکرد شربت زینک بهش داد الان ماشالا بلندتر از بقیه همسناشه
کلم بروکلی . شربت نئو زینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.