#فرزندپروری #پوشک میشه دلداریم بدین

تصویر
۷ پاسخ

قرار نیس فقط شوهر راضی باشه ک
پس خودت چی
خودتو بزن ب مریضی توهم غذا نذار
قبل شما چی میکردن پس

عزیزم مادرشوهرتم اذیته اونم دلش میخاد خودش ماشه کاراشو بکنه چ فایده مریضه سعی کن کارارو بین همسرتو خواهرش تقسیم کنی وگرن ب همسرت بگو خسته شدی ازکارخونه

الا من ۳هفته اونجا بودم خودم میپختم خودمم میشستم جارو و گردگیری هم میکردم ..من خودم خجالت میکشیدم آوار شده بودیم رو سرشون بعد بخورم‌ و دست ب سیاه و سفید نزنم ولی واقعا اذیت شدم دست و گردنم مشکل داره دیگه زنگ زدم ب شوهرم اومد منو برد

منم خونه مادرشوهرمم واقعا خسته م دلم خونه خودمو میخاااااااد آرامش خونم 😒

چرا خواهرش کمک نمی کنه؟! خیلی مودبانه و با احترام کارها رو تقسيم کن

ای جان دلتو بزرگ کن .خوبی کن بعدش ک میری خونه ی خودت ولی ب شوهرت بگو کمکت کنه .ببخشید مادر و خانواده ی اونه وطیفه شه کمک کنه .

حالا قراره بعد ما پرستار بگیرن... ولی خدایی اینجام خیلی بهم سخت میگذره ... ببخشیدا ولی لگن اینا زیر مادرشوهرم میذارن بو میاد دایم... منم دخترم کوچیکه... هی به خودم میگم میگذره تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان شاهان💕شایلین مامان شاهان💕شایلین ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۵ سالگی
مامان Hami مامان Hami ۵ سالگی
مامان نیکو مامان نیکو ۵ سالگی