فرزند پروری
کودک
خانم های تهرانی اوضاع خوبه

۸ پاسخ

منکه واقعا رد دادم مدتیه هرکی هم میبینم میگه چرا این شکلی شدی خیلی داغون شدم غذا نمیتونم بخورم نمیتونم بخوابم همش ترس ترس دارم سکته میکنم خدایا

توروخدا ب من بگید بنظرتون واقعا همه مسکونی ها رو داره میزنع یا اونا ک خودشون می‌دونن کسی هست یا چیزی هست ؟

اصلا نمی‌دونیم کجا امن کجا ناامن معلوم نیست ببینم واقعا مسکونی ها رو ک آدمای مهم هستن میزنع یا کلا میزنه اما پیش خونه ی دختر خالم بخاطر ی سپاهی زدن

چند شب پیش خونه کناری خونه دختر خالم زد دوتا خونه پودر شدن اما معجزه ی الهی بود ک خونه دختر خاله ام فقط ی سمتش و طبقه پایینش خراب شد مسااجرش شهید شد دختر خالمم فقط سرو صورتش داغون شده بنده خدا اما خداروشکر خودش و بچه هاش زنده موندن

خدایا تموم بشه این جنگ روانی شدیم بخدا دیگه من با صدا جنگنده ها نفسم بند میاد ده روز تو زیر زمین بودم دیگه بچه روحیه اش خراب بود اومدیم خونه مامانم اینجا هم صدا جنگنده ک میاد میمیرم

میزنه ولی سمت ما خدا روشکر صدا کمه

من امشب میرسم ببینم چطوره ولی میگن خیلی میزنن

نه زیاد از پنجره دیدم بالاشهرو زدن

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی