۳ پاسخ

طبیعی عزیزم
الان تو سنی هستن که تازه یاد گرفتن باید خواسته هاشونو با حرف زدن ابراز کنن
و چون نمیتونن حرف بزنن جیغ میزنن
تا یه مدت اینجوری هست
هرکس چیزی گفت همینو بهش بگو
تا بفمه

پسرمنم همین

پسر منم 😀
من با یچیزی دیگ جلب توجه میکنم واسش جیغ یادش بره یا زورگویی اون چیزی میخاد از سرش بیفته
باجیغ چیزی نمیدم بهش ک عادت نکنه
گاهی اینقد جیغ میزنه گریه میکنه من توجه نمیکنم خودش خسته میشه

سوال های مرتبط