برا بچه هایی که کولیک یا رفلاکش دارن سنگینه بهش بده شاید ب بچه تو بسازه گام بهترین شیر خشک بنظرم نان هست بعدش اپتامیل بعدش ببلاک
دختر من میخوره خیلی اکیه
والا من بچم هم کولیک داره هم رفلاکس اولش تاحالا نان کامفورت دکتر نوشت دادم ازدیروز تاحالا نان ۱ ونان کامفورت رو قاطی میکنم که عادت کنه خداروشکر خوبم بودا هیچ مشکلی نیس
نه سنگین نیست بستگی به بدنش داره من که میدادم
زر میزنن عالیه نان
نان عالیه من راضیم
نه دختر من میخوره بهش مییسازه خیلی اوکیه
من ک میدم روزی ی بار هم مدفوع میکنه
خداروشکر گوش شیطون کر تاالان هیچ مشکلی نداشته
شکمش سفت میکنه فک کنم
من از ۱۲ روزگی میدم عالیه
یبوست میاره شدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.