اینم دکتر سونوگرافی زده

تصویر
۷ پاسخ

خیلی زود رفتی

عزیزم تو هفته های پایین فقط واژینال ساک حاملگی رو نشون میده سنوگرافی شکمی فکر میکنم از شش هفته نشون میده

البته زود هم رفتی
بزار 8هفته برو
الان سه هقته که هیچی معلوم نیست

عکس آزمایش بتا رو بزار عددش چند بود؟

بتا چند بوده؟ آزمایش دادی یا بی بی ؟

ضخامت رحمت کمه فکر نکنم باردار باشی

عزیزم تستت مثبت شده؟ گفته هیچی نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس قصد بارداری
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته هجدهم بارداری