خیلی زود رفتی
عزیزم تو هفته های پایین فقط واژینال ساک حاملگی رو نشون میده سنوگرافی شکمی فکر میکنم از شش هفته نشون میده
البته زود هم رفتی
بزار 8هفته برو
الان سه هقته که هیچی معلوم نیست
عکس آزمایش بتا رو بزار عددش چند بود؟
بتا چند بوده؟ آزمایش دادی یا بی بی ؟
ضخامت رحمت کمه فکر نکنم باردار باشی
عزیزم تستت مثبت شده؟ گفته هیچی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.