۷ پاسخ

ناان.

اپتامیل

نان

نان ..

من از یکسالگی پاستوریزه میدم.روزی یبار نهایت از ششام خوب نخوره دوبار اونم دم صبح یا ۷ و ۸صبح میخوره میخوابه تا ۱۰

بیومیل

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان محمد جانم
😘😘 مامان محمد جانم 😘😘 ۱ سالگی