بچه ی من نان،اپتامیل،گیگوز،ببلاک خورده الانم سوپرامیل میخوره
پپتی جونیور🫠
از اول اپتامیل بود بعد یکسالگی نان
Sma و hipp
وای شیر خشک پسر من گیر نمیاد 😭😢خیلی ناراحتم سیمیلاک گلد کامفورت میخوره که ۳ که نداشت ۲ میدادم الان ۲ هم پیدا نمیشه ۱ میدم که سیرم نمیشه
نان از همون اول دادم
پسر من از اول گیگوز میخورد تا الان خداروشگر خوب بوده همیشه ام در دسترسه
گیگوز
آپتامیل میدادم ولی ۳اصلا دیگه گیرنمیومد گیگوز دادم
نان/سوپرامیل/ بیومیل/گیکوز/ببلاک/همشون عالی هستن
از اول نان میدم و خیلی راضی ام
از اول گیگوز میخورد
از اول نان الانم همون
آپتامیل اچ آ از هشت ماهگی تا الان
از اول نان دادم و راضیم
گیگوز میدم من از اول همین بوده
گیگوز از اول میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.