بنظرم اصلا ب هیچ کسی نگین انرژی منفی هاشون بهتون میوفته
من که باردار نیستم ولی هر وقت باردار شدم چهار ماه بعدش میگم😌
به نظرم بهترین زمان بعد تشکیل قلبه اینجوری حداقل اطرافیانتم یکم مراعات حالتو میکنن و مواظبتن
هر چی دیرتر بهتر
تا میگی یا شروع میکنن تعیین جنسیت کردن یا استرس دادن و اینکارو بکن اونکارو نکن
آدم بره زایمان کنه برگرده اعلام کنه🤣
من دوماهگی به همسرم ۳ ماهگی هم به خانواده هامون🙄😬
من میخواستم بعد از غربالگری دوم بگم اما انقدر تهوع داشتم بالا می آوردم همه فهمیدن حتی همسایه ها
من منتظرم قلبش تشکیل شه بعد😐
قرار بود شب تولدم به خانوادهها بگیم ولی ۹هفته بیمارستان بستری شدم شرایط خوبی نبود همه فهمیدن
بعد انتی
۱۲هفته
دوساعت بعد مثبت شدن تست
من ب هر کی گفتم خوشحال نشد غیر همسرم ک خوشحال شدیم بارداری دومم هست
من 9هفته بیمارستانی شدم کل شهر فهمیدن
هنوو نه
۸ هفته ب خانواده فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.