خانوما بیایید بگید خبر بارداری تون رو کی اعلام کردید به بقیه...؟

۱۵ پاسخ

بنظرم اصلا ب هیچ کسی نگین انرژی منفی هاشون بهتون میوفته

من که باردار نیستم ولی هر وقت باردار شدم چهار ماه بعدش میگم😌

به نظرم بهترین زمان بعد تشکیل قلبه اینجوری حداقل اطرافیانتم یکم مراعات حالتو میکنن و مواظبتن

هر چی دیرتر بهتر
تا میگی یا شروع میکنن تعیین جنسیت کردن یا استرس دادن و اینکارو بکن اونکارو نکن
آدم بره زایمان کنه برگرده اعلام کنه🤣

من دوماهگی به همسرم ۳ ماهگی هم به خانواده هامون🙄😬

من میخواستم بعد از غربالگری دوم بگم اما انقدر تهوع داشتم بالا می آوردم همه فهمیدن حتی همسایه ها

من منتظرم قلبش تشکیل شه بعد😐

قرار بود شب تولدم به خانواده‌ها بگیم ولی ۹هفته بیمارستان بستری شدم شرایط خوبی نبود همه فهمیدن

بعد انتی

۱۲هفته

دوساعت بعد مثبت شدن تست

من ب هر کی گفتم خوشحال نشد غیر همسرم ک خوشحال شدیم بارداری دومم هست

من 9هفته بیمارستانی شدم کل شهر فهمیدن

هنوو نه

۸ هفته ب خانواده فقط

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته هجدهم بارداری