۹ پاسخ

عزبزم مااشالله.
صندلی غذاش چجوریه؟چندگرفتی؟
چه خوبه وصل میشه به صندلی ناهارخوری

عزیزم خیلی عالی لطفا از غذاهات عکسم بزار 💚💚💚💚 نیک مهر جان دندون دراورده؟

چقدر مودب و اقا نشسته ماشالله .دخترمن اصلن اینجوری اروم نمیشینه کل خونه رو با غذاش چرخ میزنه دستشو ب همه جا میماله غذارو له میکنه بعد دستشو میکشه ب موهاش .وااای نمیدونی چقدر شیطونه

چقدر مودب و اقا نشسته ماشالله .دخترمن اصلن اینجوری اروم نمیشینه کل خونه رو با غذاش چرخ میزنه دستشو ب همه جا میماله غذارو له میکنه بعد دستشو میکشه ب موهاش .وااای نمیدونی چقدر شیطونه

من نمیدونم چی درست کنم بهش یدم

من نمیدونم از کی با چی شروع کنم

ای جانم درخواستمو قبول کن عزیزم❤️❤️

منم نمیدونم از کی میتونم غذا انگشتی بدم
بخاطر جنگ از تهران اومدم بیرون نمیتونم ببرمش پیش دکترش🥲

عزيزم چي درست كردي براي شروع ؟
من نميدونم چي درست كنم 😕

سوال های مرتبط

مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی