۱۲ پاسخ

اصلا حس خوبی نیست تو شرایط مملکت همینم عذاب وجدان دارم اوردم

منم دلم میخاد تجربه کنم چون من پدرم در اومد تا باردار شدم دلم ی بارداری ناخواسته و یهویی میخاد اصن برام عجیبه مردم چطور اینطور باردار میشن یهویی و با ی اقدام

والا من روزی یدونه میبینم بچه ۶ ۷ ماهه دارن بیبی چکشون مثبت شده

حسشو نمیدونم‌ولی من اگه بشم نمیتونم دیگ‌تو‌چشم بابام و پدرشوهرم نگاه کنم😂😂خجالت میکشممم

حس عااالی
کاش تجربه کنم
میترسم طول بکشه و دوباره انتظار طولانی بیاد🫠

آدم اگه پولدار باشه، پول از پارو بالا بره چرا ک نه ولی تو این شرایط مملکت ک تورم بیداد می‌کنه گناه این بچه های معصوم چیه بیاریمشون تو این دنیا ک بخوام اذیت بشن نداری و کمبود و تجربه کنند

اصلا خوب نیست مگراینکه کمک داشته باشی

من که خوشحال میشم الان هم تو اقدامم

بلا به دورررررر🫢

سکتههه

بسیاااار ناراحت میشم و خدانکنه

به نام خدا ....سکتههههه

سوال های مرتبط

مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 مامان نیلـــ🌙ــماه🐣 ۹ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی