اصلا حس خوبی نیست تو شرایط مملکت همینم عذاب وجدان دارم اوردم
منم دلم میخاد تجربه کنم چون من پدرم در اومد تا باردار شدم دلم ی بارداری ناخواسته و یهویی میخاد اصن برام عجیبه مردم چطور اینطور باردار میشن یهویی و با ی اقدام
والا من روزی یدونه میبینم بچه ۶ ۷ ماهه دارن بیبی چکشون مثبت شده
حسشو نمیدونمولی من اگه بشم نمیتونم دیگتوچشم بابام و پدرشوهرم نگاه کنم😂😂خجالت میکشممم
حس عااالی
کاش تجربه کنم
میترسم طول بکشه و دوباره انتظار طولانی بیاد🫠
آدم اگه پولدار باشه، پول از پارو بالا بره چرا ک نه ولی تو این شرایط مملکت ک تورم بیداد میکنه گناه این بچه های معصوم چیه بیاریمشون تو این دنیا ک بخوام اذیت بشن نداری و کمبود و تجربه کنند
اصلا خوب نیست مگراینکه کمک داشته باشی
من که خوشحال میشم الان هم تو اقدامم
بلا به دورررررر🫢
سکتههه
بسیاااار ناراحت میشم و خدانکنه
به نام خدا ....سکتههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.