۵ پاسخ

تو چرا گریه میکنی
گناهش پای خودشه
قرانو قایم کن
حساسیتم نشون نده
اون فهمیده تو خیلی اعتقادی هستی و اینطوری با توهین به قران گریه میکنی، عمدا میگه تورو بسوزونه اعصابتو بهم بریزه

الان مشکل شما قران نیست
مشکل مسائل بین همسرتونه
باید برای حل اونا فکر کنید

عزیزم. تو چه تقصیری داری آخه. اولا که قرآن و قایم. کن دوما اینا تو عصبانیت میرن رو نقطه ضعف ما. صدقه بده. خدا ارحم الراحمینه. قربون اشکات 😓

حالا چرا گیرش به قرآن کلام خداست 😑صدقه بده بد به دلت بد راه نده ایشالا که سر به راه بشه🤲

حتما صدقه در بیار قران هم قایم کن

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی