سلام مامانا بنظرتون جنسیت نی نی من چیه ؟😍

تصویر
۶ پاسخ

پسره

توی ۱۵ هفته رفتی یا برای ان تی هستش عزیزم؟

پسره💙💙

الانکه جنسیت تو سنو دیده میشه نگفته بهت؟

دختر عزیزم

دخمله؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جانان اورهان مامان جانان اورهان ۲ ماهگی
مامان بچه تمشک مامان بچه تمشک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان ارغوان و کیان مامان ارغوان و کیان ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سنجد مامان سنجد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان یسنا مامان مامان یسنا ۳ ماهگی