۲ پاسخ

سلام عزیزم من میخواستم برم رضوی ولی به من گفتن پرسنل مادر خیلی بهتره

سلام عزیزم بله من
واقعا بیمارستان تمیز و عالیه
رفتار پرسنل از اون عالی تر

سوال های مرتبط