۶ پاسخ

منم چهل هفته و سه روزم ن دردی ن انقباضی از امپول فشارم میترسم کاش پردم بگیره خونه دردامو بکشم بعد برم بیمارستان

من فردا ۴۰هفتم تموم میشه
دریغ از ذره ای درد
دیگ کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم

من🤦‍♀️

پله زیادبروبالا وپایین ودوش اب گرم بگیر زیرش کمرتوماساژ بده وپیاده روی زیادبکن وورزش انجام بده

من ۳۹ و ۱ روز
دو سانت و نیم باز
انگار نه انگار

عزیزم منتظر درد نباش الان دیگ امپول فشار ب کار میاد

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی