من 37هفته رفتم گفت 3100
هفته بعد دنیا اومد 3545
واسه من ۳۷هفته و ۵روز
۳۵۷۵بود
من هفته آینده میرم الان که همه جا بسته س،ولی ماشاالله عالیه،
ماشاالا خیلی خوبه....من ۳۶ و ۴ روز ۳ کیلو بود
ماشاالله عالیه
من 36دقیق 3100بود
عزیزم عالیه دختر من ۲۶۰۰ بود
ارع خداروشکررر خوبه عزیزم
خداروشکر منم شکم ندارم کاش وزنش خوب باشه
راز وزن گیریش چی بوده🥹
ماشاالله ماشاالله 😂
عالیه خداروشکر 😍
هفته بعد میرم ببینم چه جوریاس🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.