۱۳ پاسخ

من 37هفته رفتم گفت 3100
هفته بعد دنیا اومد 3545

واسه من ۳۷هفته و ۵روز
۳۵۷۵بود

من هفته آینده میرم الان که همه جا بسته س،ولی ماشاالله عالیه،

ماشاالا خیلی خوبه....من ۳۶ و ۴ روز ۳ کیلو بود

ماشاالله عالیه

من 36دقیق 3100بود

عزیزم عالیه دختر من ۲۶۰۰ بود

ارع خداروشکررر خوبه عزیزم

خداروشکر منم شکم ندارم کاش وزنش خوب باشه

راز وزن گیریش چی بوده🥹

ماشاالله ماشاالله 😂

عالیه خداروشکر 😍

هفته بعد میرم ببینم چه جوریاس🥹

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد