۶ پاسخ

باید بدی یا قطره یا قرص ۵۰۰۰۰ هزار سوراخ کن روی اولین قاشق غذاش بریز ماهی یکبار

واسه قد خوبه. اشتها هم خوبع

دكتر پسرم اینا براش داد ماهی۱ سی سی

تصویر

منم فقط یکسالگی پسرمو بردم چکاپ دیگه نبردم
بهداشتم چیزی راجب ویتامین دی نگفت
باید بدم؟

منم تازگی نمیدم ینی درمونگاه نگف اصن بهم
نمیدونم چ مارکی بگیرم روزی چقد بهش بدم ؟

باید داد😢 من تنبلی کردم نبردمش

سوال های مرتبط

مامان دختــری😻 مامان دختــری😻 ۳ سالگی