۵ پاسخ

من امروز دکتر بودم دکتر گفت یه سانت بازه دهانه رحمت برو نزدیکی کن و شکمتو با روغن بادوم شیرین چرب کن اگر دردت نگرفت آخرین مهلتت که شنبه ست بیا بیمارستان خودت بستری شو

شما دیگه باید ی کاری کنین دهانه رحمتون باز شه

ن هیچی نمیشه.کمکت هم مکنه زودتر زایمان کنی

دیگه هفته شما بشه هم مهم نیست دیگه میزایی ولی امکان پارکی کیسه اب هست

دیگه چه مشکلی خواهر چهل هفته باید دنیا بیاد دیگه😁

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد