سلام خانوما علت سردی دست نوزاد چیه

۲ پاسخ

شاید کم خونی

پسر منم از بدو تولد دست و پاش همیشه سرده، دکتر گفت بخاطر کم خونیه که تو این سن نوزادان طبیعی و شایع س

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۴ سالگی
مامان گل پسرا مامان گل پسرا ۴ سالگی