۶ پاسخ

من سزارینی بودم
بی حس شدم
درد بخیه تجربه نکردم فقط سردرد گرفتم اونم مقصر بودم نباید حرف میزدم🤦🏼‍♀️

سزارین بودی یا طبیعی؟

هنو اولشه😐

خوب میشه عزیزم یکم زمان می‌بره

من هنوز داغونم بزار ی چند روز بگذره

اگه جذبین که زود خوب میشین اما اگه کشیدنی هستن تا زمانیکه بکشید یخورده راحت میشین

سوال های مرتبط