من سزارینی بودم
بی حس شدم
درد بخیه تجربه نکردم فقط سردرد گرفتم اونم مقصر بودم نباید حرف میزدم🤦🏼♀️
سزارین بودی یا طبیعی؟
هنو اولشه😐
خوب میشه عزیزم یکم زمان میبره
من هنوز داغونم بزار ی چند روز بگذره
اگه جذبین که زود خوب میشین اما اگه کشیدنی هستن تا زمانیکه بکشید یخورده راحت میشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.