۹ پاسخ

خیلیه به نظرم باعث رفلامس میشه اگه زیاد شیر بخوره پسر من داره ۴ ماهش میشه من بین ۶۰ تا ۹۰ تا میدم

نه اشکالی نداره دختر منم همینطوری بود یکم بگذره خودش کمتر می‌خوره تازه شیر مادر سبکه مشکلی نداره

وای ن زیاده اشتباه منو نکن منم یک ماهگی ۱۲۰ تا میدادم و بچمم میخوردو اذیت نبود یهو ۴۰روزگی دیگ رفلاکس گرفت

مشکلی نداره فقط خدایی نکرده باعث رفلاکسش نشه همین یادلش درد نگیره

رفلاکس میگیره هواستون باشه سنش کمه برا انقد شیر خوردن سینتون بدین کافیه

نوش جونش 😘مواظب باش رفلاکس نگیره

ماشالله بهش❤️ولی پر خوری داره حالا وزنش زیاد میشه،دکتر میگن بهتون،اگر وزنش از نرمال بیشتر باشه باید کنترل بشه که بعدها مشکل به وجود نیاد،اگرم نرمال باشه که سوخت و‌ساز بدنیش خوبه میلش میکشه اینقدر بخوره

ماله منم اینطوری بود ولی ریفلاکس گرفت دکتر شیر کامل کم کرد الان با عذاب نگه میدارم

ببخشیدبچه شماهم کولیک ورفلاکس داره؟ چه قطره ای براش استفاده میکنین؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی