اول نمیدونست چی بهشون بده نان،گیگوز..و......داد اذیت میشدن
خواهرم ۲قلو داره،متخصص بهشون آپتامیل نورو تجویز کرده برای اینکه هم خوب وزن بگیرن و هم دل درداذیت نمیشن خداروشکر بهشون افتاده هم ساکتن تپلی شدن
من بع پسرم نانمیدمفوق العاده اس تو وزن دهی
اپتامیل میدم خوب وزن میده
من اپتامیل میدم و راضیم
من اپتامیل میدم آنچنان وزنی نمیده همون ماهی ۱ کیلو میده یا کمتر
شیر خودم ک میخورد بیشتر وزن میگرفت
من نان میدم وزن دهیش خوبه ولی آپتامیل نمیدونم
من نان میدم
منکه اپتامیل میدم نیمدونم 🫠
من نان میدم وزن دهیش خوب نمیدونم آپتامیل چطوره که بگم کدوم بهتره
من نان میدادم
درسته وزن گیری خوبی داره اما بچمو یبس کرد
عوض کردم ببلاگ بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.