بچه ها ضخامت ۴ کمه؟
پنجم پریودی رفتم سونو دادم

۲ پاسخ

خوبه چون خونریری داشتی زخامت اومده پایین
۱۳سیکل سونو بده ۷به بالا عالیه

نه خوبه اما تا ۱۲ یا ۱۳ سیکل باید بالای ۷ و ۸ بره

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری