انقباض فقط با ان اس تی مشخص میشه؟

۲ پاسخ

من انقباض داشتم ولی دستگاه نشون نمیداد به دکترمم گفتم گف دستگاه نشون نداده هیچ چیزی منم گفتم شاید توهمه شاید بچه لقد میزنه و این حرفا
بخاطر همون تا لحظه اخر که شکممو بازکرد دکتر (سزارین بودم)یهو شک شد گفت دهانه رحمت کامل بازه اگه یساعت دیگه سز میکردیم خود ستاره میپرید بیرون دیکع نیازی نبود ب این کارا🤣🤣

اره درد كه باشه با ان اس تي مشخص ميشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد