اررهههه
اره من فقد شبا باردارم
اره دقیقا
من ک شبا بزور میخوابم🥲سخت شده برام خیلییی
آره صبحا سبکم خیلی خوبه
اره منم اینجورم صباتخت تخته شکمم کافیه فقدیه لقمه غذابخورم
من خودمم همینجوریم
چون بدنت کله شبو ک میخوابی بچه استراحت میکنه بخاطره اون حسه سبکی میکنه آدم
دقیقا من همینطوریم صبح ها شکممو زیر دلم خالی میشه انگار نه انگار حامله ام ،نمیدونم چی میشه حس بدیه
اره چرا واقعا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.