۷ پاسخ

اره سایز ۱کوچیکه

خب باید ۲ ببندی

اره دو هم زياد فرق با يك نداره

بنظرم مولفیکس بگیر بهتره همون سایز یکشم اوکی

منم همین مشکل داشتم رفتم مولفیکس گرفتم الان دیگ 2ماهش هنوز 1

سایز 1 خیلی براش کوچیکه

ارع خب ۲ببند دیگه

سوال های مرتبط