۶ پاسخ

من فعلا ۱ میبندم بچم ۴۱۰۰ هست

من دوتا بسته ۴۰ تایی استفاده کردم بعد ۲ گرفتم

😐جدی استفاده نمیشه؟
😑😂من ک 3 تا بسته 40 تایی سایز 1 گرفتم.

منم تا 15 روزگی
برو عوضش کن بجاش سایز دو بگیر بچه راحتره با سایز 2

سایز۲میگیرم

من تا۱۲روزگی بستم

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی