اهنگ بمون محسن یگانه رو بعد اینکه بابابزرگم فوت کرد خیلی باهاش گریه میکردم هنوزم میشنوم میخوام باهاش بمیرم
اهنگ محسن یاحقی گله روزهای خوبی رو باهاش نگذروندم از اونم خوشمنمیاد
شما خونتون مورچه داره اهنگمزخرف عقدمبود😂
اهنگ چاووشی دیوونه شروع اشناییم با شوهرم بود
منم خیلی آهنگا برام خاطره انگیزن
ولی یکیش هک شده رو استخونم انگار
عصرا با بابام میرفتیم دور میزدیم ، هر روز
بعد میرفتیم دنبال مامانم که از سرکار بیاد خونه ، یه جای آهنگ گریز ابی
میگه ای همیشگی ترین عشق در حضور حضرت تو ، ای که میسوزم سراپا تا ابد در حسرت تو.
من و بابام بلند بلند همخوانی میکردیم
و من الان ۴ سال و ۷ ماهه که پدرم و دیگه ندارم.
مصرع دوم این آهنگ و قراره رو ساعد دست چپم به یاد بابام تتو کنم🤍✨️
اهنگای فانک که ترند اینستا هست…با هدفونم گوش میدادم سال پیش توی یه دنیای دیگه ای با فانک
اهنگ های رپ ارشاد
تو هدفون گوش میدادم انگار شوهرم بهم خیانت کرده بود و یه بچه بغل تو کوچه آواره بودم
همونقدر زار میزدم
حالا چند سالم بود؟
افرین ۱۳ ۱۴ سال🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.