هووووووففففف دیدی😕
یسال مرداد ماه اومدیم اردبیل نصف شب رسیدیم
اینقددددر یخ میکردیم سریع خونه گرفتیم رفتیم چسبیدیم به شوفاژها
هنوزم همینجوره؟!
قبل شما تاپیک یه نفرو دیدم از هوای شمال تعریف میکرد که لطیفه فلانه بعد تاپیک شما رو دیدم خیلی خندیدم حالم جا اومد 😂😂😂
😄😄😄😄
اینجا هم هوا دلگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.