۵ پاسخ

هووووووففففف دیدی😕

یسال مرداد ماه ا‌ومدیم اردبیل نصف شب رسیدیم
اینقددددر یخ میکردیم سریع خونه گرفتیم رفتیم چسبیدیم به شوفاژها
هنوزم همینجوره؟!

قبل شما تاپیک یه نفرو دیدم از هوای شمال تعریف میکرد که لطیفه فلانه بعد تاپیک شما رو دیدم خیلی خندیدم حالم جا اومد 😂😂😂

😄😄😄😄

اینجا هم هوا دلگیره

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی