من ۱۰ اردیبهشت البته سزارینم
منم 20 اردیبهشت هستم اون چیز هایی ک خیلی ضروری هست خریدم
برای من 14اردیبهشته ولی سزارینم شاید3اردیبهشت بشه
من 15 اردبیهشت برام زده
منم هنوز براش چیزی نخریدمممم😬
من سزارینم میفته تقریبا همون موقع ها همه چیزش آماده هست فقط منتظریم بیاد
همه کارام و انجام دادم تقریبا
من دهم اردیبهشتم عزیزم
منم پریودی ۸ میشه اخرین سونو ۶ گفته خودمم موندم ولی چنتا چیز خیلی ظروری که واجبه خریدمو تمام
من ۱۸ اردیبهشتم
و تقریبا همه چی اماده است ما نشستیم منتظریم بچه بیاد بیرون😂😁
منم سزارینم ۱۰ اردیبهشت چیزی براش نخریدم تو این اوضاع واقعا داره مثل برق و باد میگذره خدا کنه شرایط درست بشه تا بدنیا میاد🥹🥺
من ۱۴ اردیبهشتم
منم زده 11 اردیبهشت ولی خب زایمان زودرسم معلوم نیست کیه 🥲😂
برا من ۱۷اردیبهشته شایدم زودتر چون سزارینم
منم مثل تو
اولش دوست داشتم زودتر بدنیا بیاد ولی الان دلم میخواد تا آخرش بمونه اون تو تا من بتونم خریدا و کارامو بکنم 😭
آنقدر غصه این موضوعو خوردم این چند وقت
من ۱۸ اردیبهشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.