۱۶ پاسخ

من ۱۰ اردیبهشت البته سزارینم

منم 20 اردیبهشت هستم اون چیز هایی ک خیلی ضروری هست خریدم

برای من 14اردیبهشته ولی سزارینم شاید3اردیبهشت بشه

من 15 اردبیهشت برام زده

منم هنوز براش چیزی نخریدمممم😬

من سزارینم میفته تقریبا همون موقع ها همه چیزش آماده هست فقط منتظریم بیاد

همه کارام و انجام دادم تقریبا

من دهم اردیبهشتم عزیزم

منم پریودی ۸ میشه اخرین سونو ۶ گفته خودمم موندم ولی چنتا چیز خیلی ظروری که واجبه خریدمو تمام

من ۱۸ اردیبهشتم
و تقریبا همه چی اماده است ما نشستیم منتظریم بچه بیاد بیرون😂😁

منم سزارینم ۱۰ اردیبهشت چیزی براش نخریدم تو این اوضاع واقعا داره مثل برق و باد میگذره خدا کنه شرایط درست بشه تا بدنیا میاد🥹🥺

من ۱۴ اردیبهشتم

منم زده 11 اردیبهشت ولی خب زایمان زودرسم معلوم نیست کیه 🥲😂

برا من ۱۷اردیبهشته شایدم زودتر چون سزارینم

منم مثل تو
اولش دوست داشتم زودتر بدنیا بیاد ولی الان دلم می‌خواد تا آخرش بمونه اون تو تا من بتونم خریدا و کارامو بکنم 😭
آنقدر غصه این موضوعو خوردم این چند وقت

من ۱۸ اردیبهشته

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری