مریم امینی(فردوسی نرسیده به آزمایشگاه رازی) خوبه و اورینب آل بویه(خیام ابتدای کوچه نیساریان) هم خوبه. مریم امینی فقط صبح تا بعدازظهر هست، اورینب آل بویه فقط بعداز ظهر تا شب هست. ضمنا آل بویه خیلی دیر به دیر نوبت میده
مریم امینی من رفتم سونوگرافی رفتم آنومالی خوب بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.