خانم های قزوینی سونو آنومالی دوقلو کجا خوبه

۲ پاسخ

مریم امینی(فردوسی نرسیده به آزمایشگاه رازی) خوبه و اورینب آل بویه(خیام ابتدای کوچه نیساریان) هم خوبه. مریم امینی فقط صبح تا بعدازظهر هست، اورینب آل بویه فقط بعداز ظهر تا شب هست. ضمنا آل بویه خیلی دیر به دیر نوبت میده

مریم امینی من رفتم سونوگرافی رفتم آنومالی خوب بودن

سوال های مرتبط

مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیام🥰 مامان لیام🥰 هفته سی‌ام بارداری