سلام دوستان قرص سرماخوردگی تو هفت ماهگی مجازه؟

۵ پاسخ

میشه بگید چرا مجاز نیست؟آخه من فکر میکردم مسکن و آنتی بیوتیک عوارض دارن

کلا غیر مجازه

نه حالت بده استامینوفن بخور فقط

نه من دکتر ننوشت برام فقط گفت شربت دیفن هیدارمین ساده

اره عزیزم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی