۹ پاسخ

بابا چرته به خدا من اولی گذاشتم نگاه کرد دومی هم دارم عادتش میدم😂

تکلم اش با تاخیر مواجه میشه
خوابش خراب میشه

هم برای چشم های بچه هم بچه رو یکم عقب میندازه هم گوشی هم تلویزیون .
من جاریم پسرش نزدیک ۴ سال هست ولی تازه با رفتن دکتر اینا پسرش یکم حرف میزنه و کار های خودشو انجام میده انقدر که از بچگی تا یکم گریه میکرد گوشی میدادن بهش یا تلویزیون کارتون یعنی همش گوشی دستش بود.دکتر گفت اصلا حتی اگه گریه شدید کرد گوشی و تلویزیون نزارید ببینن الان یک ماه بهتره داره میشه

من پسرم الان ده سالشه از چهارماهگی میزاشتم جلو تلویزیون میدید اینجوری نبود هم وابسته بشه یکسره ببینه نمیدونم الانا چرا میگن نباید ببینن

در اینده رو تمرکزشون تاویر میذاره نمیتونن رو مسائل تمرکز کنن

هم اینکه اشعه ش برای چشماش خوب نیست،و‌هم مهم تر برای مغزش خوب نیست،حرکات سریع تلویزیون باعث مشکل تمرکزش تو بزرگسالی میشه

هم بخاطر چشاش هم بخاطر اینکه چند رنگ وچند عکس تو یه تصویر مغزشون کوچولو هس نمیتونه پردازش کنه ودور از جون میگن باعق اوتیسم میشه

تصاویر تی وی پشت هم هست و مغز نوزاد نمیتونه اونو درک کنه .

دختر من دراز کشیده چشاش رو تلویزیونه وقتی برنامه میارم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان Nafas👼🏻🩷 مامان Nafas👼🏻🩷 ۹ ماهگی